Sevgili Muhtarlarım

Sevgili Muhtarlarım

Çok değerli büyüklerim, arkadaşlarım dile kolay
tam sekiz senedir sahalarda birlikteyiz. Mikrokredi ile başlayan,farkındalık yaratmak, sivil toplum bilincini artırmak, yerel yönetimlerde kadın aday sayısını artırmak, gibi birçok projede birlikte yer aldık…
”Sen çağır biz geliriz dediniz”…
Bir gün bir tanesine gelmemezlik yapmadınız…Hep yanımda, hep yanımızda oldunuz. Hep yanınızda olmaya çalıştık.
Tanışıp el tutuştuğumuz zamanlardan bu günlere
ne kadar çok yol katettik…Bugün ondokuz ekim devletimiz tarafından Muhtarlar Günü olarak kabul edildi ve artık resmi bir günle kutlanıyor olmanız , son zamanlarda yapılan iyileştirmelerle hak etiğiniz değerlere ulaşmanız ayrı onur verici….
Hepinizle ayrı ayrı çok gurur duyuyor sizleri tanımaktan sizlerle olmaktan sizlerle çalışmaktan ne kadar mutlu olduğumu ne çok değer kazandığımı bir kez daha belirtmek istiyorum..
İyi ki varsınız ..
Gününüz kutlu, sayılarınız binler olsun, daha nice güzel günleriniz, hepbirlikte günlerimiz olsun…
Arşivden anılar bulduklarım….Sevgili Muhtarlarım görseli