Mutlu Yıllar
🌲🎊🎄🎉🎋🎁
Her şey mazide kaldı, eskiden her şey çok güzeldi diyoruz ya hepimiz zaman zaman. Hep düşünüyorum mazi nedir diye. Bilmem gelir mi hiç aklınıza..! Meselâ tıpkı bu kart postal gibi… Simli, kabarık ellerimize bulaşan ayna kenarlarına taktığımız, kutlama kart postalları. Mazide kalan mektuplaşma, kart postal kutlamaları. Mazide kalmıyor aslında biz mazide bırakıyoruz her şeyi. Biz insanoğlu mazi olmak istiyoruz. İmkanlar neye dönüşürse dönüşsün, duygular bedende sabit oysa ki. Kim alıkoyabilir ki iki satır yazmaktan sizi… Gönlünüzdeki sevgileri sözcüklere dökmeye engel ne… Hep mahkum yaşıyoruz, yaşatılmak isteniyoruz duygulara. Asıl istediklerimizi değil, istenenleri yapıyoruz. Oysa Yaradan belirlemiş sevginin, saygının, dürüstlüğün, merhametin kurallarını. Kuralsız olmayı doğru yaşamaya tercih ediyoruz. Bölüşemiyoruz şu koskocaman dünyayı. İnsan insanlığı yok ediyor zulmüyle, sevgisizliğiyle kurşun yağdırıyor bütün kalplere. İnanc öldü, merhamet öldü. İnsanlık öldü. Sevdiklerimiz öldü. Her neyse en felaketinden olan..!
Bütün kötü dediklerini ve takviminin sayfalarını geride bırak. Güzel olan hiçbir şeyi maziye bırakma. Tam kalbinde taşı yüreğinin üzerinde, en görünür en sevgi dolu yerinde. Hiç zor değil güzel şeyleri kucaklamak…
Zor olan herşeye rağmen bu güzel dünyanın, bize sunulan her şeyin kıymetini bilerek, Yaradan’a layık yaşamak…
2020 kıymetlilerinizle, kıymet bilenlerinizle dolu bir yıl olsun. Mazi dediğiniz bütün güzelllikler elinize kolunuza kulağınıza küpe olsun..
Hep sevdiklerinizle, sevgi dolu, barış dolu, insanlık dolu bir yıl olsun..
Yeşim