SONSUZ TEŞEKKÜRLERİMİZLE

SONSUZ TEŞEKKÜRLERİMİZLE

02.03.2017 tarihinde Samsun Büyükşehir Belediyemize ait Çok Amaçlı Salonda gerçekleştirdiğimiz projemizin açılış toplantısı muhteşem bir katılımla gerçekleşti..
Sadece katılımcı imzası aldığımız kişi sayısı altıyüze yakındı atmayanlar, bizler, kırk kişilik orkestra ve aileleri hariç.
Biz o akşam Türkiye gibiydik.
Bütün parti kollarından, her türlü görüşten, işadamından, avukatına, öğretmenine, ev hanımına, STK lara, öğrencilerime ve bugüne kadar yaptığımız projelerde yer alan herkes bütün güzel insanlar, yanımızdaydı..
Birde bunlara gönlü bizde olupta özel sebeblerden dolayı gelemeyenleri koyarsak hiç abartmıyorum bin kişiyi geçerdik..
Sahada olmak, taşın altına elini koymak işte böyle birşeydi..
Yaptığımız bütün projeler birebir insan odaklı ve hepsi insana dokunarak onlardan biri olarak yürüyen projeler.. Bütün projeleri içselleştirerek çalışmak ve gönüllerini kazanmak..
İnanılmayacak derecede zengin olmak ve bunun mutluluğuyla daha çok çalışmak..
Elveren insan olmak …
Şimdi daha da fazlasını biriktiricez …
Yeri gelicek “Merhaba” diyeceğiz
Yeri gelicek “Selamünaleyküm..”
Bir bardak çaylarını içeçek gönül tellerine dokunacak hiçbirşey yapamasak onları ne kadar önemsediğimizi göstereceğiz..Kaybettikleri sandığa kitledikleri anılarını çılartıp yeri gelip güleceğiz yeri gelip ağlayacağız..
Biz gönlümüzü onlara onlarınkini de heybemize koyacağız..
Bir yılın sonunda öyle az buz gönül olmaz..
O yüzden kapanışı 19 Mayıs Stadyumunda gerçekleştiririz artık..SONSUZ TEŞEKKÜRLERİMİZLE görseli